torsdag 1. oktober 2009

Vaksiner..




Den 29 oktober tar jeg turen til Bangladesh for en mnd. Der skal jeg være på en fotoskole og lære om dokumentar foto. Gleder meg virkelig til å komme til varmere strøk! 

Men for at dette skal skje, måtte jeg ta noen vaksiner. Jeg som virkelig hater sprøyter følte meg ikke akurat veldig tøff da jeg kom inn på vaksinasjonskontoret. Jeg gikk inn som nr 2, fikk to sprøyter, Tyfoid og Hepatitt B. Den første gikk greit, mens den andre var virkelig vond. Og heldig for meg må jeg ta den siste to ganger til for å være fullvaksinert. 
Itilegg til de to sprøytene fikk jeg en drikkevaksine som skal minske sjangsen for at jeg dør av magesyke der borte.. 

Så nå er jeg godt over en 1000 lapp fattigere og bare gleder meg til å bruke 1000 til på malaria tbl. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar