tirsdag 13. oktober 2009

God morgen!

Igår kveld dro Line, Thomas og jeg på kino for å se Jenta som lekte med ilden. Det er så absolutt en anbefaling for de som ikke allerede har sett den. 

Idag våknet jeg med vondt i hode og tett nese. Bra start på dagen. Begynte å stresse, for føler jeg har 100 ting som skal gjøres før jeg kan dra. Nå har jeg heldigvis pakket mesteparten. 
Hundene burde børstes og tures.
Jeg har fortsatt en del venner jeg ikke har fått vært sammen med. 
MEN! Det jeg ikke har gjort før kl 12-13 engang. Blir bare ikke gjort. Så får jeg bare innse det. Var en smule irritert her på morgenkvisten. Men etter å ha pratet med Thomas om hvor sint jeg var, letta det litt. Og jeg ble klar for mer pakking. 

Min søte mormor kom innom. Hun har strikka sokker som matcher skoene mine! Hvor tøft er ikke det?! Hun ønsket meg god tur og ga meg litt feriepenger. Siden penger er noe jeg svømmer i om dagen. Glad jeg har så snill familie som tenker på meg. 



Så selv om dagen ikke startet helt heldig for min del, er den hvertfall på vei oppover. Og jeg gleder meg virkelig til å se vennene mine på skolen igjen. Nå skal jeg og hundene gjøre oss helt klare til å sette oss i Lagunaen og farte av sted til Finnskogen! 

Ha en fin dag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar