mandag 12. oktober 2009

Siste innspurt...

Da er ferien snart over, og jeg setter snart nesa tilbake til min kjære skole. Hvem hadde trodd at jeg skulle si det noen gang? 

Hvertfall. Jeg sovna jo skrekkelig tidlig igår, og var derfor ikke så rart at jeg våknet når hundene peip kl 8. Mamma skulle reise på kurs til Gardemoen idag. Så måtte uansett få med meg en siste frokost med henne. Etter at hun hadde stresset seg ferdig, kjørte jeg henne ned Revetal.
Min søte mamma har funnet ut at jeg kan få låne bilen hennes imorgen. Så hundene og jeg drar til skolen, også kjører jeg til Kongsvinger på onsdag og leverer tilbake det jeg har lånt. 

Var litt treg til å begynne dagen idag. Men så fikk jeg en melding av Elisabeth om jeg ville være med å ta en kaffe i byen. Uten penger var det litt vanskelig for meg, men det endte med kakao på i moloveien. Koselig. 

Etter å ha kjørt Elisabeth til byen, tok jeg turen til bestemor og bestefar. Kan jo ikke være hjemme i over en uke, uten å besøke dem. Der fikk jeg en brødskiv og is. Praten gikk som alltid om alt og ingenting. Var der en stund før jeg fant ut at jeg måtte komme meg videre. Var ikke helt keen på å dra på grava i skumringen. Da jeg sa hade til mine kjære besteforeldre, fikk jeg litt penger. Søte. Glad og fornøyd gikk jeg ut døra, for nå hadde jeg penger til å kjøpe roser til Benjamin! 

Kom meg til Revetal, i inngangen ble jeg stoppet og fikk reflekser. Et hjerte og en ku. Tøft! Da får jeg ha en på syklen min og en i en jakke. 



Var ikke så veldig imponert over de røde rosene, som jeg egentlig elsker. Men idag var det noen kjempe fine rosa roser, så da ble det naturlig nok de. Damen bak kassen var så snill at hun snittet de for meg. Turen gikk videre til Våle kirke. Nå var de faktisk ferdig med å fikse på den. Finfint. Jeg gikk bort til graven, fant en vase, men i springen var det ikke noe vann! Men Mcgyver Sus fant en do, og der var det heldigvis vann. 
Jeg gikk innom graven til Tore og fant en tynn vase, delte på vannet jeg hadde funnet, og satte noen roser på begge gravene. Mest hos Benjamin da. Ble litt lei meg da jeg kom på at jeg ikke hadde tatt med noen lys. Jeg som er så opptatt av det. Men det var igrunn ikke så mye å gjøre med. Den kalde tempraturen gjorde at det bare ble en kort visit idag. 



Nå er jeg hjemme igjen. Føler jeg har 100 ting å gjøre før jeg reiser imorgen. Så får vel begynner nå. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar