mandag 12. oktober 2009

Mammas dag..

Siden internett var helt klikk igår, fikk jeg ikke blogget om dagen. Men smart som jeg er har jeg tenkt til å gjøre det nå. 

Altså, Cor hadde sovet på det gamle rommet sitt. Hun stod faktisk opp først av oss! Det er meget uvanlig. Men jeg kom meg opp etterhvert jeg å. Mamma lagde god frokost til oss god og mett gikk jeg i dusjen før jeg skulle kjøre Cor hjem. 

Da vi skulle til å reise fant ikke Cor nøklen sin.. Igjen... Det endte hvertfall i at vi måtte ta turen til Kjær. For vi hadde funnet ut at nøklen lå nemlig i den sorte veska, og ikke den hvite hun hadde tatt med seg. Jeg hadde ikke all verdens med tid, så ble veldig glad da Lana kunne kjøre henne videre. 

Da jeg kom hjem igjen, skulle mamma og jeg besøke tvillingene. Det var kjempe koselig! De er jo overalt som vanlig, og Emilie har gått 3 skritt! Da Oliver våknet og kom inn fikk jeg lov til å leke med en motorsykkel. Heldig jeg.. 








Hektisk liv, som 3 småbarns mor





Vi kom oss hjem igjen, og siden jeg bare blir irritert av å prate om penger, for det er noe jeg ikke har. Og jeg skal til Bangladesh om noen uker, var det selvfølgelig et tema mamma måtte ta opp. Men det ordnet seg, vi fant noen løsninger. Så da håper jeg at jeg snart bare kan se frem til Asia turen istede for å bekymre meg for penger. 

Denne dagen hadde jeg lovet at mamma skulle få, siden hun syns aldri jeg var hjemme. Så vi spiste verdens beste pai, og jeg ble så mett at jeg fikk vondt i magen. Men hei, jeg må jo nyte mitt siste hjemmelagde måltid, for en stund. Mamma drar nemlig til på kurs på Gardemoen i morgen. Det er jo enkli litt trist. 

Noe som virkelig har irritert meg den ferien, er at jeg blir så skrekkelig trøtt om kveldene. Jeg fungerer virkelig ikke! Og jeg vil faktisk ha litt ut av kveldene, men nei da. hmm.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar