torsdag 15. oktober 2009

Mørkerom...

Idag har jeg fremkalt min første film. Må si det var greit vrient å stå å fikle med boksåpner saks og utstyr i mørket. Itilegg til at vi var 4 personer som gikk opå hverandre for å finne forskjellige ting. Men det gikk. 

Jeg trodde kanskje alle mine bilder var svarte, men det var de heldigvis ikke. Så nå er jeg bare spent på hvor skarpe de er. Bortskjemt som jeg er blitt, så fokuserer kameraet mitt av seg selv. Når jeg da plutselig må stille alt manuelt og bare har en liten runding å se i, er dette faktisk ganske vrient. Så det skal jo bli spennende å se imorgen, når vi skal få bildene på ark. 

Ellers har jeg ikke gjort stort idag. Flydd litt rundt og vært sosial. Hodet mitt har bestemt seg for å gjøre livet litt surt for meg idag. Så vi er ikke helt venner. Gikk på rommet mitt og så 2 episoder av One tree hill og håpet at det kanskje kunne finne ut at det ville slutte å verke. Men neida. 

Tok en tur til Flisa, med Jenny og Hilde, leide filmen Yatzi som faktisk er spilt inn på Flisa. Stas. Så blei det det kvelden.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar