torsdag 29. oktober 2009

Oslo, pakke, pakke...

Idag skulle visst være nok en vondt i hode dag. Kom meg til morgensamlingen, stappet i meg noen piller og prøvde så godt jeg kunne å være med i timen. Vi var ferdig i 12tiden siden han som skulle komme på seminar kanskje hadde svineinfluensa. 

Da var det bare å gripe sjangsen stappe bilen full av mennesker og sette nesa mot Oslo. Selv om Sus så flyvende elefanter og såvidt klarte å holde øya oppe, skulle hun kjøre til Oslo å skaffe dette objektivet! 

Små ekkelt å kjøre i storby med ukjent bil, men det gikk. Det ble en veldig rask tur i Oslo. Hadde parkering på 3kvarter. Da rakk vi å finne butikken min, mannen i kassa sa at det allerede hadde blitt spurt etter, og at jeg var heldig som hadde navnet mitt på det! Kjøpte et UV-filter også, for å prøve å passe litt på de nye dyre tingene mine. 
Deretter ble det en snar tur på fotovideo og 7-eleven. Så var det tilbake til skolen der pakkingen ventet. For det hadde jo ingen av oss begynt med ennå. 

Nå har jeg pakket sånn ganske ferdig. Har noen småting igjen, som ladere og sånn, men tror jeg må vente med å pakke det til imorgen. Så alle de elektroniske tingene mine kan lade seg opp. Ellers er såklart en stor del av kofferten min fylt med toalettsaker. Ja, jeg trenger alt!! 
Ipoden er oppgradert med ny musikk og lydbøker og macen skal snart få en backup. Så blir alt bra. 



Min kjære lærer Ivar sa det kommer til å være ca 34 grader i Bangla når vi kommer dit. Så kos dere i kulda folk! 

Er ganske nødt til å ikke legge meg inatt, grunnen til det er at jeg ikke har fått skiftet døgnrytme ennå. Så om jeg da sover på flyet klarer jeg forhåpentligvis å holde meg våken hele dagen der borte. Vi ankommer Bangla kl 07 på morgningen. 

Nå er jeg spent! Så folk, kryss fingre og tær for at jeg skal slippe å bli syk:D 

For de spesiellt interreserte så har Global Image laget sin egen reiseblogg. 


Følg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar