tirsdag 13. oktober 2009

Back to school...

Da var jeg tilbake på skolen. Har igrunn vært her en stund nå da. 
Turen bort gikk igrunn greit. Gikk i 10km/t oppover lierbakkene da, pga veiarbeid. Må si at jeg virkelig ikke misunner de tunge lastebilene som må kjøre så tregt oppover. Får håpe det er blitt bedre til snøen kommer. 
Mens vi kjørte og stoppet om hverandre følte jeg plutselig at bilen rullet bakover. Med den dyrebare lasten jeg har bak, fikk jeg litt halvpanikk og kvalte bilen 2 ganger. Og måtte fortelle meg selv at, dette går bra og dette har du gjort mange ganger før. Jaja, jeg har mine episoder jeg å, selv om jeg nå faktisk har hatt lappen i snart ett år. Tiden har gått fort! Husker ennå den følelsen av å vente på oppvarmings time og oppkjøring. Grusomt. 

Hvertfall jeg kom meg videre med hundene trygt bak i hver sitt bur. For turen hadde jeg kjøpt en pakke med druer og den smoothien Cor har vist meg. Var ikke kommet lenger enn ned til Revetal da jeg angret på at jeg ikke hadde tatt med et stykke av mamma fantastiske pai, før jeg dro. En time senere, fant jeg ut at jeg hadde en pakke med små sulten i hundesekken. 

Vel fremme på Bjerkely stod det noen rundt en bil. Da jeg kom ut av bilen fikk jeg en varm velkomst. Slapp hundene ut, og gikk en skogtur med Torleif. Det var koselig, hundene løp og koste seg. Vi kom tilbake til skolen etter å ha utforsket litt trær og jorder. Jeg fikk en telefon av Dan om ikke jeg kunne hente han, Kjersti og Eirik i Kongsvinger. Nå som jeg først har bilen til mamma her kunne jeg jo det. Fikk med meg Therese som selskap, og vi fikk pratet om det som har skjedd i ferien. 

Senere på kvelden endte Torleif, Eirik, Tomas og jeg på Rema 1000. Der ble det kjøpt Franklin playstation spill.. Men da vi ikke fikk til 4 player gikk jeg opp på rommet til mine kjære små. Så her sitter vi, glade og fornøyde. 

Jeg har visst en hund i og en under senga<3 

2 kommentarer: