mandag 5. oktober 2009

Første feriedag..

Dagen idag har gått til å sove så lenge jeg ville. Siden jeg ikke er person som sover hele dagen stod jeg opp 09:30. Våknet til finvær og glade hunder. 
Merklig nok endte jeg opp foran dataen for å våkne helt. Var litt trist for at mamma hadde dratt, for da måtte jeg lage og spise frokost alene. 

Etter litt tid kom jeg meg ut i skogen med hundene. Var ikke vanskelig å se at Frodo ikke har vært løs på lenge. Han løp og koste seg med Taiko. Koselig å se at de setter så pris på turene. Da syns tilogmed jeg det er gøy å gå tur. 









Skulle egentlig til Aleah Martine idag, fordi hun hadde bursdag igår. Men lille frøkna har fått feber, så da ble det besøket utsatt. Stakar lille. 

Jeg fikk kontakt med Elisabeth, vi dro på Havariet og drakk kaffe og spiste god mat, før vi gikk opp til Farmanstredet. Der gikk jeg som vanlig gal i undertøy avdelingen. Vi fløy litt rundt før vi begynte på veien hjem til Elisabeth. Plutselig kom vi på at det var 10kr marked på Ica Maxi, så da fikk vi svidd av litt mer penger. 

Hjemme hos Elisabeth satt Guro og så på Dexter. Så da ble Sus små besatt av det. Og ble noen episoder, før hun følte at hun måtte hjem til sin mor. 

Nå sitter jeg trygt i sofaen og venter på at Kjersti skal kommer og vi skal sovne til en film:) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar