torsdag 8. oktober 2009

Leger og jobb...

Mamma vekte meg og hadde laget egg og bacon til frokost. Digg.. Hun dro på jobb, jeg surret litt rundt før jeg tok en dusj og gjorde meg klar til å vise meg for folk. 
Hadde legetime kl 11:20 og var ikke inne før litt over 12. Blei greit stressa, med tanke på at jeg skulle være i byen kl 13, for da hadde jeg time hos min osteopat. Heldigvis tar det ikke alt for lang tid å skrive ut en resept på malaria tbl og slikt. 
Stressa meg ut fra legekontoret, kom meg til Revetal, stressa videre inne på apoteket, slang fort fra meg resepten, og stressa videre til tønsberg. 

Var på venterommet presis kl 13. Ventet litt, men det er jo blitt en vane for dagen. Kom meg inn etterhvert. Han fant det som satt fast i rygg og nakke og knakk det opp. Men i tilegg fant han ut at grunnen til at jeg hadde vondt var at noe i magen lå feil. Så han fiksa på det. Og har nok engang fått høre at jeg blir fysisk syk av alt stresset og tankene mine. Jaja.. Godt vi har flinke mennesker til å fikse på det. Er faktisk veldig fasinerende hvordan han klarer å finne ut av ting og fikse det, uten å bruke annet enn hendene. Så Sliter du med kvalme, vondt i hode eller hva som helst sånt, så oppsøk en osteopat! Det var dagens reklame.. 



Etter å ha hatt vondt litt, med alle knekke greier og sånn, kom jeg meg ut av rommet, og det var på tide å komme seg på jobb. Mens jeg har vært på skolen, har jeg faktisk savnet jobben min. Arbeidsdagen begynte som vanlig med et rapport møte. Etter det satt jeg meg i en stol og så på TV og snakket litt med en kollega, da jeg plutselig fikk en kjempe klem av en av beboerne som nettopp var kommet hjem fra jobb. Koselig. 
Jeg har også fått prøvd meg på å stryke perler idag. Sånne store som blir plassert på brett. En Bjørn og en Elefant. Trodde virkelig ikke det skulle være så vanskelig å få alle perlene til å henge sammen. Men joda, brukte vel 1 1/2 time på 2 dyr. flinkflink.. 

Vel hjemme i ekornstiene igjen, kom hundene å møtte meg i gangen og huset luktet hjemmelaget pizza og boller. mmm... 

Nå god og mett, faller snart øyelokkene igjen, mens jeg ser frem til en ny dag imorgen, som skal bestå litt av pappa, Corina og menneskene i Porsgrunn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar