torsdag 31. mars 2011

Godteri til frokost!

Her sitter jeg i sofaen min, med lukten av rent tøy som henger rundt meg og gir meg leke hytte følelse. Det trekker barnet i meg frem, så nå koser jeg meg inni "hytta" mi, med godteri til frokost. Herlig å kunne være uansvarlig uten å tenke noe større over det. Godfølelse:)



Igår var sommeren her i Oslo. Hanne og jeg koste oss med en is i parken, solen fylte opp kroppen min med energi, etter en hard trenings økt. Herlig. Hanne inviterte til middag, noe som passet meg utmerket! Det er virkelig hyggelig å spise sammen med noen. Jeg tok med meg litt skittentøy og lånte vaskemaskinen. Sykt deilig med litt rene håndkler, utfordringer var bare å finne noe sted å henge det til tørk, i min lille hule.

Idag snør det, så da pakker jeg sakene mine og tar med meg den støle kroppen min til Re. Endelig skal jeg ha voffene mine i armene igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar