søndag 6. mars 2011

Heia Norge, heia Norge, oléoléolé

I løpet av denne uka har tilogmed jeg, Susanne Thollefsen, syngi nasjonal sangen i Karl Johans gate. En helt SYK stemning på medalje sermonien. Hurra for Johaug, Bjørgen og hopp guttene!

Denne dagen begynte helt fantastisk! Jeg våknet helt uthvilt kl 08, til sol og fuglesang. Hvilken bra dag å stikke til Kollen og se ski VM! Hanne, Taiko og jeg pakket sekken og fant linje 1 opp til Frogner setern. Med en liten søt voff er det ikke lite oppmerksomhet å få. Taiko koste seg på t banen med biter fra rundstykke til en dame og på fanget til en fremmed gutt. Hyggelig.

 
Venter på bussen

Stemning var helt vill! Sol og blide menneser, herlig! Spenningen var til å ta og føle på da spurten var. Og for en jubel da Northug kom seg først over målstreken! HURRA!

 


Godfølelse! 


Kvikklunsj og Appelsin var så klart med

 


HEIA NORTHUG!

Det var et menneskehav uten like, og da alle skulle hjem med t banen samtidig ble det kaos. Taiko ble pent nødt til å sitte på armen for å overleve. 8 kilo er ekstremt tungt i lengden! 3 timer etter Northug var kommet i mål, var endelig Taiko og jeg hjemme i sofaen. Hvilken HERLIG dag!

2 kommentarer:

  1. Wow....så ut som en fantastisk dag i Kollen. Skulle ønske jeg også hadde muligheten.

    Deilig da å se disse stemmningsfulle bildene derfra :)

    SvarSlett