fredag 11. mars 2011

En time trening gjør dagen bedre!

Våknet idag, og det siste jeg ville gjøre var å stikke på SATS. Ville helst bare avbestille timen jeg hadde og ligge på sofaen og se på tv. Men heldigvis strammet jeg meg opp og kom meg ut. Nå er timen overstått og jeg er i strålende humør! En time med personlig trener er virkelig noe annet enn å trene alene. Utrolig deilig og ha noen til å pushe, eller roe ned. Jeg føler hvertfall jeg fikk masse ut av timen. Og fikk tilogmed høre at jeg ikke er i like dårlig form som jeg skal ha det til. Så det er jo bra! Gleder meg til neste PT time:)



Nå skal jeg straks pakke sakene mine, og sette nesa mot Tønsberg! Jentekveld hos Ida ikveld, og agility stevne i Drammen lørdag og søndag. Skal bli en fin,fin helg. Gleder meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar