onsdag 9. mars 2011

Fit for fight

Vel, det skal vel sies at jeg har hatt en noe tøff uke. Og godfølelsene har gjemt seg litt, eller jeg har rett og slett glemt å fokusere på de. Det er ikke godt å si. Men nå er jeg hvertfall klar for å kjempe ME'n ned igjen, og få et liv jeg vil ha. Takk for det.

Her i Oslo har snøen begynt så smått å smelte. Det er vått og ekkelt overalt, men et vårtegn er bedre en ikke no!


Foto: Ukjent


Igår var forresten hundene til massasje. Det viste seg å være en muskelknute som har plaget Taiko. Har gått å vært redd for at han ikke kunne starte i Drammen til helgen. Men gikk IKKE ut av Horten Dyreklinikk med sykemeldt hund. Hvertfall ikke så lenge han får medisinene sine. Så hurra for det!

Denne dagen startet med en god stund på SATS. Så nå skjer det ting, første time med personlig trener til fredag! Gleder meg, eller gleder meg vel enkli mer til kroppen min blir i bedre form. Det skal bli herlig! Nå må skal jeg straks lage middag til Roza og meg, kos:) 

Dagens godfølelse er ro etter trening. Altså legge seg ned på gulvet med dempet lys og rolig musikk, etter en hard treningsøkt. Det er deilig det..

2 kommentarer:

  1. Flink du er :) Gleder meg til å starte å trenge jeg også!

    SvarSlett
  2. Takk=D Det er så ekstremt deilig etterpå, blir så fornøyd med meg selv etter en time eller mer på treningstudio:p

    SvarSlett