onsdag 16. mars 2011

Hurra for alt!

Nå har jeg hatt noen dager der jeg sovner kl 21 og våkner kl 07 engang. Får med andre ord mye ut av morgningene om dagen. Men det og våkne til sol og fuglesang kl 07 kan jeg ikke huske sist skjedde. Nå er det virkelig vår, og jeg nyter hvert eneste minutt!



Igår var jeg en tur på SATS med Line og trente shapepuls. Det kule er at sist jeg trente det, for noen uker tilbake. Ble jeg så sliten at jeg trodde jeg skulle dø. Og nå ble jeg bare sliten hverken mer eller mindre, halsen min holdt ikke på å drepe meg og kroppen viste ikke tegn til å kollapse. Så det er veldig gøy. Naturlig nok liker jeg å merke forbedringer!

Var også på sykebesøk til Hanne, er ikke greit å være ekstremt forkjøla stakar. Søte Hanne har vært i London og kjøpt fiiine solbriller og ugle øredobber til meg! Heldige meg...

Ellers har jeg endelig fått tilbake støvsugeren min. Så nå er sofaen ren og pen igjen. Mørk grå ull sofa og sobel sheltie, uten støvsuger er ikke noe gøy.

Nå skal jeg straks sette meg ned med gossip girl og ostegratinerte rundstykker..

Dagens godfølelse er å kjenne at ting lysner og det er godt og bare være til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar