torsdag 17. mars 2011

Susanne gjør ting hun ikke kan

Haha, idag har jeg nok engang gjort noe for første gang, nemlig etvanskelignavn yoga. Når jeg tenker meg om har faktisk vært på en yoga time engang, men den hadde ikke vanskelig navn først. Hvertfall. Kom inn på et rom som var mye varmere enn leiligheten min, og jeg har vel igrunn aldri blitt bedt om å slappe av de første minuttene på en trenings time før. Det var tynne mennesker, gjennomsnitts mennesker og noen med stor mage, menn og damer. Merket latteren sneik seg på da de begynte å puste høylytt, for ikke å snakke om å sitte med beina i kors, håndflatene mot hverandre og si "oooooommm" i kor. Hoho. Godt jeg har prosessen til å hjelpe meg å ta bort tanker. Lagrer dette minne så jeg har noe å trekke frem, den dag jeg trenger litt latter.



Føler kanskje ikke jeg har den helt store tålmodigheten og seriøsiteten til å drive med yoga, selvom vi fikk lov til å le engang iblant. Ble faktisk ganske overasket over hvor tunge noen av de øvelsene var! Så at det er god trening tviler jeg ikke på. Men for min del merket jeg hvor avhengig jeg er av høy musikk, og ikke minst slippe og tenke på denne pustingen hele tiden. Jaja, da har jeg hvertfall fått prøvd det. Hadde nok trengt en mykere kropp, men det får komme i andre omgang tenker jeg. Hvem vet, kanskje jeg plutselig slenger meg på en time til en dag.


Imorgen skal jeg trene med personlig trener, det skal nok bli bra!

Da skal jeg ture voff og rydde litt, før jeg stikker på kafé med Christina:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar