torsdag 10. mars 2011

Tilogmed matlysten ble lei av vinter og forsvant

 

Puh, hva skal man gjøre, når kroppen vil ha mat, men matlysten har reist på ferie? Sitter nå her i det lille hiet mitt. Ikke har jeg lyst til å gå på butikken og kaste bort mer penger på mat (som jeg sikkert blir kvalm av uansett), og ikke har jeg lyst på maten som allerede er i hus. What to do? Merker jeg kunne trengt noen positive matopplevelser snart, før jeg skrumper inn.
Blir jo ikke akurat i bedre form og humør av å ikke spise. Så får vel ta meg selv i nakkeskinnet og komme meg ut.



I stormen ute. Eller er vel bare snøvær, men det går for det samme. Jeg ville jo ha VÅR! Var så glad for å se snøen smelte, men neida. Nå er den her på ny. huh.. Nok en gang vil jeg bare dra dyna over hodet og overgi meg. Godt jeg har kusine planer ikveld og ikke kan overgi meg til dyna. Skal prøve å finne frem en godfølelse idag å, må bare få hjernen min til å filtrere positivt igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar