tirsdag 1. mars 2011

På bedringens vei!

Endelig har lukkemusklene mine begynt å virke og kroppsvæsken min er fornøyd med å holde seg i kroppen. Det er jo veldig hyggelig for meg, en godfølelse faktisk. Magen begynner riktig nok å skrike etter noe som ikke er start kjeks, cola eller nachos. Kanskje den er heldig og få noe imorgen!
Taiko er utrolig slitsom idag, kanskje ikke så rart. Lille gutt vil ut å leke, jeg vil unngå å kollapse i parken. Håper jeg orker å gå en skikkelig tur med han imorgen:)

Har ikke hatt internett siden søndag, ganske typisk at jeg da skulle bli lenket til leiligheten min. Men nå virker det! Så da jeg har benyttet anledning til å se etter et nytt kjøleskap. Er så fryktelig lei det lille camping skapet jeg har nå. Ganske fasinerende at det i et så lite kjøleskap kan være så store tempratur forskjeller fra døra til den innerste veggen. Også trenger jeg sårt en større fryser! Maten til voff tar jo hele frysemuligheten min. Så kombiskap skal det bli! Da kan jeg kanskje øve meg på kokkekunster, tror jeg trenger mye øving på det..

Jeg savner gitaren min, som jeg ikke engang klarer å stemme.


Det skal visst være vår. Jeg gleder meg til å kunne være like lettkledd som dette igjen!

2 kommentarer: