torsdag 24. mars 2011

I'm in love with this feeling

Ah, jeg virkelig elsker våren. På vei til Sats istad kunne jeg kjenne energien ta over kroppen min. En følelse av og være uovervinnelig og at livet går i riktig retning. HERLIG. Det meste ordner seg for meg nå! Skal mye til for å ødelegge denne herlige godfølelsen. Jeg bare gleder meg til tiden fremover og skal nyte hvert eneste minutt. Jeg er så fornøyd! 

Nå er jeg døds sliten. Helene klarte virkelig og presse meg hardt på PT timen idag. Kult å se forbedringene. Nå trener jeg nesten like hardt som andre. Hele kroppen min er vissen, men satser på at den bygger seg opp igjen iløpet av kvelden. Skal kose meg med mango smoothie (som enkli smaker mest banan), pæreis som jeg har løpt hele Grünerløkka for å få tak i og det nyeste Mag.

 

Nå er snart snøen borte i parken og det betyr at det ikke er lenge til jeg kan ta ut slalomen til Taiko, Jippi! 

2 kommentarer: