onsdag 23. mars 2011

Spasertur i ensomheten

På mandag kom jeg meg hjem igjen til Oslo, etter å ha vært på besøk hos bestemor og bestefar. Da jeg dro hjem fra mine søte besteforeldre var jeg både en paiform og et vaffelhjern rikere. Det liker jeg svært godt!

Ellers stråler solen her i hovedstaden. Til min store fortvilelse er Taiko på ferie hos min mor, fordi jeg skal på folkehøyskole reunion til helgen, og det er ikke særlig hundevennlig. Så da ble det tur på meg og kamera i ensomheten. Men med ny musikk på spotify og strålende sol, gikk det igrunn overaskende fint. På kvelden ble det en tur på Sats før Eline og jeg lagde vaffler. mmm.


Folk har kommet ut av hulene sine og koser seg i solen. Godfølelse! 


Fler og fler sykler dukker opp

 


Nå tar jeg livet med ro på sofaen min, og venter på hva denne dagen vil by på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar