mandag 28. mars 2011

Time traveling

Denne helgen har jeg kost meg maks på Bjerkely! Jenny møtte meg på togstasjonen i Årnes, da var vi klare for roadtrip. Jennypappa hadde vært snill å låne bort bilen sin. Det var sang, dansing, de kjente dåsevitsene våre og dåser i 6.gir, som vi liker å si.



Vel fremme på Bjerkely møtte vi en hel gjeng av de herligste mennesker. Hadde nesten glemt hvor mye jeg har savnet disse søte. Følte jeg plutselig hadde reist et år tilbake i tid, fantastisk. Spennende å høre hva folk driver med om dagen, og ikke minst hvordan det går med dem.

Ingen tur til Åsnes uten råning i kaffegata, 3 biler, full musikk og raving i baksete. Hurra!
Det ble en sen kveld med, jah, hva gjorde vi enkli? Det vi alltid har gjort på folkehøyskolen, kaffe/te drikking i hallen, prating, dataer og nå hadde også noen iPads sniki seg med, hopp og sprell, kose på hverandre og bare ha det hyggelig. 


 
En ny dag dukket opp, og Solveig hadde laget rundstykker til oss. mm.. Det er så utrolig deilig å slippe å lage maten sin selv! Burde vært litt mer takknemlig for det ifjor merker jeg. Gode og mette gikk vi inn i stua for å mimre litt om fjorårets skoleår. Tross sykdom hadde jeg et knall år, merker jeg savner det en gang i blandt. Men er glad jeg ikke er igjen som stipendiat, noe jeg vurderte veldig en periode. Men har funnet ut at det er jo de fantastiske menneskene som gjorde året mitt så bra, ikke skolebyggningen.


Foto: Espen Haugen

Etter mimringen koste vi oss i solen før vi tok oss en tur til Flisa. Der ble det milkshake og en mini bursdagsfeiring for Marianne.

 

 


Bursdagsbarn:)


Tidenes smarteste rullator!


 Lørdagskvelden var tema mafia. De gamle og de nye elevene konkurrerte mot hverandre i mafia ting, og det er vel ikke noe sjokk at vi vant? høhø. Artig kveld.


Omågjøre å spise opp den varme spaghettien først

Nok en sen kveld som bestod av det samme som forrige, Med en liten dæsj pranking også hadde Ivar tatt seg turen til hovedbygget. Han er tøff!


Har lasta ned en masse spill på telefonen min, som jeg visstnok måtte ha. Jeg som enkli ikke er noe stor spillfan har blitt en antydning hekta på megajump og tiny wings. Jaja, sånt skjer.


På søndag var tiden inne for å si adjø, skikkelig kjedelig. Skulle gjerne hatt en uke med søtingene.

Ny roadtrip som endte med å sperre bussen så den ikke skulle kjøre fra meg. Vi kaller det bare storbil power! En sint bussjåfør ventet på meg i bussen, men han slapp meg jo inn, og jeg fikk meg nok en latter. For en knall bra helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar