onsdag 2. mars 2011

5åringen min!

5år det er 42 hundeår. Jeg skjønner ikke helt det. For meg er Taiko min lille baby, og det vil han nok alltid være. Dette lille dyret har gitt meg mye glede, hans rare påfunn og herlige tilstedeværelse er helt fantastisk. Han var en ekstremt nydelig valp, som diltet i føttene mine hvor enn jeg gikk. Nå er han blitt en voksen behagelig hund, som finner seg i det meste jeg gjør. Jeg er så utrolig glad for at jeg fikk overtalt mamma, lånt penger og skaffet meg dette dyret. Angerer ikke et sekund på valget å kjøpe han istede for en moped/motorsykkel. Jeg skaffet meg faktisk min første jobb for å betale tilbake mormor og mamma. Så han kastet meg ut i arbeidslivet. Flink hund!

 

 


Han er blitt en flink agility hund, selvom vi ikke har de beste resultater å vise til, ennå.. Utstillingskarrieren har vi lagt på hylla, siden dyret ikke har nok pels. Men 2 CK har han, og da får vi nok bare være fornøyd med det:) 



Jeg skal nyte resten av årene med min herlighet.

 

Elsker den vakre gutten min<3

1 kommentar: