tirsdag 29. mars 2011

Kunne ikke alt bare vært enkelt og greit?



Dette vaskemaskin greine er virkelig ikke lett! Merker jeg blir skikkelig frustrert over min uvitenhet. Det har seg slik at maskinen må stå på kjøkkenet. Så da er det mye styr med vannlås og ja, jeg vet ikke jeg. Huseieren min er satt på saken. Så håper jeg får ting mer oppklart imorgen. Trenger en vaskemaskin NÅ! I slike tilfeller skulle jeg hatt en mann som kunne ordna opp, haha. Pluss at jeg skulle lade opp støvsugern min, og da gnistra det i kontakten og nå er den svart. Og jeg som er så ekstremt redd for brann, det er virkelig mitt store mareritt. Men huseier roet meg ned og skal fikse kontakten, hurra for det:)

Idag har vært en litt tung dag. Bare styra med dette vaskemaskin styret. Men jeg har fått gjort en god ting. Jeg har nemlig sendt mail til skolen om at jeg vil gjenoppta studiene. Så da prøver jeg sykepleien på ny. Har virkelig tro på at jeg skal klare det denne gangen. 

Nå sitter jeg å trøkker i meg godteri jeg ikke engang har lyst på. Droppa treninga og kjøpte godteri istede. flott! Godt jeg skal trene igjen imorgen. Så får gjemme godteriet på et lurt sted, krype opp i senga mi og slenge noe Grey's anatomy på tv. Har fått beskjed om at jeg har gått glipp av noe, siden jeg ikke har fulgt med på det. natti...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar