tirsdag 29. mars 2011

Morgengretten

Hei og hopp! De to siste dagene har det vært en morgengretten Sus i den lille hula på Birkelunden. Kan nok ha noe med alle disse sene kveldene, er virkelig ikke skapt for slik. Jeg kom meg på Sats en tur igår. Deilig å ha venner som drar meg litt med. Slik at jeg på mine håpløse dager, likevel kommer meg ut. Etter treninga stakk Haakon innom en tur. Det ble top model (heia Maiken!), mango og deretter ble jeg presentert for min nye favoritt film. Jeg er jo ikke helt inn i denne filmverdnen, og når jeg har fått spørsmål om yndlingsfilm. Ja, da står jeg der som en tulling og vet ikke hva jeg skal svare. Men nå! er det nye tider. Filmen heter How to train your dragon. Det er en tegnefilm, noe som passer for lille barnslige meg. 

Tidenes vårtegn har kommet! Jeg har begynt på allergi pillene mine. Er ikke sånn ekstremt allergisk, så jeg syns det er litt hyggelig når nesa begynner å renne, øya klø og luftrøret strammer seg. haha, det hørtes teit ut. Men når jeg tar pillene mine, er ikke dette noe stort problem:)

Åh, jeg savner Taiko så ekstremt. Får det virkelig bekrefta at jeg aldri kan være hundeløs. Ensomt i storbyen uten verdens beste. Ingen som er glad for å se meg når jeg kommer hjem, ingen og varme meg på og ingen å dele maten min med. Stusslig. Blir ikke lenge før jeg stikker hjem til mamma og henter han! Jippi.


Sommer 2008

Nå får jeg betale litt regninger, regne over sparepengene mine og se om det kan bli noe vaskemaskin.

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar