lørdag 2. april 2011

Seier'n er vår!

Hvilken herlig dag! Mamma og jeg tok med oss våre to skjønne på Tønsberg stevnet på Lefdal rideskole. Et utrolig bra senter der jentene hadde litt plass og løpe på og god utsikt over hundene på agilitybanen. De ble kjent med Line som bare er verdens kuleste, spist vaffel, sett på hestene, sett Taiko med fler løpe agility og ikke minst gått tur med 5 hunder. Har virket som jentene har kost seg en hel masse, godt hundeskrekken er borte. Det var noen meget stolte jenter som ble med mamma i bilen hjem, de hadde jo gått tur med hver sin hund!

 


Line og småttisene


Ut på tur


Mina og Hannah


Frodo med mamma og Emilie på slep
 
 Taiko hadde et bra agility løp, jeg forsvinner litt i min egen verden, og det ble det vi sier i min verden, en god disk. Etter å ha slappet av og fått i meg litt mat, var det hopp neste. Kan ikke si annet enn at jeg er veldig fornøyd, mistet han en gang, men fikk han inn igjen. Vi gjennomførte banen med 5 feil, noe som endte i hopping og jubel, 1.plass på Sus og Taiko. HURRA! Er så lenge siden jeg har vunnet noe at følelsen er helt ubeskrivelig. Godfølelse på HØYT nivå!


Roger pynta meg med seiersløyfa

Laget stod for tur. Taiko og jeg skulle starte det hele, noe som endte med at min konsentrasjon forsvant og vi diska. Men voffe er fortsatt veldig flink. Resten av laget kom seg igjenom, det ble en 4.plass med ca 67 feil! Ganske villt, men laget kom seg ialfall igjenom. På dette stevnet hadde vi klart å samle nok hunder til 2 lag, Stjernelaget kom seg på en 2.plass med 6,66 feil. Det betyr NM napp, flinke menneskene. Etter en hyggelig prat med hundevenner og dommere, kom vi oss hjem, jeg med verkende knær og legger, Taiko vet jeg ikke om hadde noen vondter. Han har ikke sagt noe hvertfall.

Kvelden har jeg brukt til å leke med jentene, skal si det er godt å komme seg i seng! Imorgen kommer en ny dag på Lefdal, men da skal jeg sitte på en stol hele dagen og skrive tid og feil:)

2 kommentarer: