fredag 15. april 2011

Oversosial og nytt treningstøy

Slik. Da har jeg fått satt meg ned etter en lang tur med Taiko der vi møtte både små chihuahua gutter og høyløpske tisper. Voff har kost seg med andre ord. Er så deilig å gå langs akerselva om dagen. Høre på det rennende vannet, se på endene som koser seg i vannkanten og blomstene som titter frem. På gårsdagens tur ble Line og jeg enig om at det må være fantastisk å være en and om våren og sommeren. Bare ligge å flyte på vannflaten og bli servert mat av menneskene.



I det siste har jeg rett og slett vært så sosial at jeg har blitt litt syk av det. Så igår fikk jeg en etterlengtet kveld helt for meg selv. Hodet verket og kroppen var slapp, men så utrolig deilig å bare kunne godta at sånn er det. Og ta en tidlig kveld.

Vet dere hva? Endelig har pakken min fra USA kommet, med nye treningsko og klær. Jeg er fortsatt litt i ekstase over det. Tenk at jeg, Susanne Thollefsen har bruk for nye trenings klær. Det er ganske gøy!  For ikke og snakke om den forrige PT timen min, da jogga jeg 2,2 km! Hadde jeg aldri trodd jeg noen gang kunne gjøre. Og vektene mine blir bare tyngre og tyngre og øvelsene fler og fler. Formen kommer seg og kroppen blir strammere, det liker jeg svært godt. Har ikke vært så greit for meg og se hvordan den har blitt slappere og strekkmerkene sneket seg på, mens jeg var syk og hjelpesløs. Men nå er det nye bedre tider i vente!

Denne helgen skal min herlige Frodo komme på besøk. Gleder meg masse til å se han igjen, og håper nakken hans har blitt noe bedre, etter han fikk ny sele. Ellers blir det spennende å se hva helgen vil by på, nok en helg uten planer. Noe jeg enkli setter litt pris på:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar