tirsdag 26. april 2011

Påskegodt


Hoho! Påsken er over og ikke mer fest, fyll og fanteri på meg for en stund. Men det er sikkert like greit. Jeg er overvektig på energi om dagen, mamma hadde mest lyst til å sende meg tilbake til Oslo pga av min intense hverdag. Og heromdagen luftet jeg jammen pollenallergien min med en 5,6km sykkeltur. Holdt riktig nok på å dø litt og fant ut at utetrening kanskje ikke er helt min greie, men likevel begynner jeg å få lyst til å komme meg ut igjen. Kan ikke være lett for folk å forstå seg på meg, når jeg ikke engang klarer å forstå meg selv! høhø

Så var det denne påsken da. Bare jeg som føler magen min er dobbelt så stor som før påske? Fikk et stooort påskeegg av mamma. Så har igrunn gått rundt og trøkt godteri i trynet hele dagen. Men la oss ikke tenke mer på det! Har vært en knall påske, liker så godt når alle søte folk tar turen tilbake til Vestfold. Skulle gjerne ha fått sett og snakket med mer med mange, men tiden bare flyr av sted! Får håpe de kommer tilbake til sommern.

Påskenminbilder

Tur med mamma, Siva og voffer til verdens ende

Grill, vin, varmesegpå ild og spill kveld med Nicklas, Karl og Julie.
Jeg tapte i scrabble:(

Nicklas fikk i seg litt for mye vin og våknet opp med blå neglakk.
Snille DF hjalp til med å få den av igjen

 

Familiesammenkomst

Påskeegg!

Påskegrilling på hytta i Hof:)

Idag har jeg hatt en knall agility trening, og fått en liten aha opplevelse når det gjelder slalomen. Jeg må gi han mer plass! Huff, jeg som tror jeg hjelper til og "safer" når jeg følger han opp. Men stakar gutten vil jo bare klare ting selv. Frodo har fått massasje idag, og han slapp røntgen bilder. Hurra! Nakken hans har blitt mye bedre siden sist, og det tror jeg han feiret med og løpe over stigen på dagens agility trening.

Film av en av dagens kombinasjoner:)






















Hurra for alt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar