torsdag 21. april 2011

Solbrent med agility

Denne dagen har jeg fått kjenne på landets vårtegn, nemlig lukten av møkk. Skulle til å skrive lukten av Re, før jeg plutselig kom på at jeg hadde krysset kommunegrensa til Tønsberg. Men hvertfall, jeg har nytt solen, luftet den hvite kroppen min og gjort deler av den rød på hundehytta med Betina. Ingen måte er bedre å nyte solen på, enn med agility! Her kan dere se dagen min i bilder. Og helt på slutten kan dere se for dere et bilde av Kim på brygga i Tønsberg.

 

Søte lille miniterror

Fikk endelig trent litt felt! Det trengs sårt

Arin koste seg som bånd passer

En fokusert Taiko, smårettskinke er godt! 

Venter på tur

 
Vårvårvår

 

 

Flokken til Betina og meg. Taiko og Mina begynner å bli ekstremt like! 

Og helt til slutt må jeg få med: HURRA FOR SNUSKEPJUSKEN (altså Jenny)  SOM ER 22ÅR IDAG! 


2 kommentarer:

  1. Ntåå takk dåsa mi, og jeg hadde en kjempefin feiring på onsdag selv om jeg var litt sliten dagen derpå ;)

    SvarSlett