tirsdag 19. april 2011

Velkommen inn...

Hoho! Her sitter jeg sliten etter en lang helg. Eller egentlig gårsdagen. Da var vi nemlig å feira Jenny som blir 22år imorgen. Men kommer til det senere. Vil fortelle om hvor hyggelig det var å ha Frodo her. Han oppførte seg pent, bjeffet heller lite og var bare en drøm å ha med å gjøre. Taiko var ikke like glad for besøket og ville helst at Frodo skulle ligge i gangen. For en søskenkjærlighet.



På søndagen møtte jeg familien min på Grønland og mamma spanderte mat på meg. Hyggelig med en liten familiesammenkomst. Desverre for meg tok mamma og Siva med seg Frodo hjem. Ønsker meg så sykt en bil om dagen. Da hadde det vært lettere å ha 2 hunder her inne. Men kollektiv trafikk med to hunder er ikke noe jeg har tenkt til å utsette meg for med det første.

Også var det denne bursdagen da. Dåsa og jeg møttes tidlig på kvelden for å grille i parken. Lykke. Helt fantastisk å sitte i solen med grill og noe godt å drikke på. Etter nok oppmersomhet for Taiko, dukket resten av folket opp og det ble bytur. Vet ikke helt hva som skjedde, men søvnen prøvde stadig å fange meg. Så ikke mest futt i meg, men sånn kan det gikk. Da vi skulle finne oss noe mat, møtte vi jammen Ramnes folk. Komisk. Etter mat, hadde jeg plutselig 3 overnattingsgjester som skulle få plass på mine 24kvadratmeter. Om ikke annet var det hvertfall trygt å gå hjem. Jenny og jeg lå anføttes i senga, Espen på Sofaen (nesten uten klær og uten teppe), og Vegard på sofaputer på gulvet. Der det er hjerterom er det husrom, er det ikke noe som heter det?

 


Jenny, Taiko og jeg koser oss maks i parken! 

 
Det ble 1 1/2 times søvn, før Thomas ringte og kunne informere meg om at han var i Oslo. Taiko fikk tidenes tidligste tur fra 7ish til 8ish. Deretter kalte sofaen og Thomas gjorde alt han kunne for å ødelegge Grey's anatomy for meg. Ettersom tiden gikk pakket gjestene mine sakene sine en etter en, så Espen og jeg tok toget til Drammen. Der fikk jeg omvisning av Mats, og spiste god italiensk is. mmm...

Nå skal jeg bare få i meg litt mat, sove masse og være i tipp topp form til morgendagens agilitytrening!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar