lørdag 27. februar 2010

Jo mere vi er sammen, jo gladere blir vi!

Lørdagen jeg hadde gledet meg til, dukket opp. På dagen tilbringte jeg min tid med Ruffy, Taiko og Frodo. Mamma laget god mat når hun kom hjem fra jobb, og jeg stod evigheter foran speilet for å se ut som et menneske til kvelden:)

Da jeg endelig skulle dra for å hente Agnethe og Elisabeth, var jeg litt sent ute og jeg hater snø!! Klarte såklart å sette fast bilen.. Dumme, dumme snø kant! Heldigvis kom min super mamma og fikset det hele, så jeg kom meg blid og fornøyd av gårde.

Vi kjørte lenge og endelig dukket vi opp på kjøpmanskjær. Og folk sier jeg bor langt vekk! Jaja, nesten alle de beste var samlet og vi var klare for å ha en fantastisk kveld. Praten gikk og det var ikke noe mer sensurert enn sist, så stakar Fredrik fikk litt mer info enn nødvendig.. igjen..




Bilder fra Christian sin blogg 


Ida hadde tatt av gipsen på fredag. Og vi fikk alle en god latter. For hun har faktisk fått en syk hårvekst på tommelen! Haha. Det går vel sikkert bort etterhvert, men det var helt drøyt!

Christian fløy rundt som fotograf, Charlotte var modell og det ble enda en god latter. Haha, skjønner ikke hvordan den pene jenta klarer å gjøre seg så stygg! Best.

Vi kom oss etterhvert til byen, der hadde vi det gøy. Møtte mange kjentfolk og det var koselig.. Merker hvor mye jeg har savna folka mine:) Vi stakk til Victor etter byen, jeg ble så trøtt etterhvert at jeg la meg under bordet. Tom Erik sa vi skulle dra hjem, vi måtte jo se etter Fredrik som plutselig hadde forsvunnet. Etter å ha sett litt rundt, fant vi han i senga til foreldrene til Tom. Søtt..

2 kommentarer:

  1. Herlig kveld<3 Ikke mobb hårveksten min da sus! =P Dere fant han i senga til morra og faren til Tom Faktisk! Hehe. Søtt<3

    SvarSlett
  2. Unskyld, men det var så hysterisk gøy!
    Haha, ja, klarte seg ikke ut kvelden stakar:p

    SvarSlett