søndag 7. februar 2010

Hotell Kristiansen..

Da har de fleste på skolen reist til deg store utland. Jeg fikk en stor klem av Henriette og Brita tidlig på morgen, så husker det ikke sånn helt. Men koselig likevel. Håper de har det bra der borte i Afrika. Fikk en melding av Kjersti igår, og de hadde sett palmer, appelsintrær og muslimer. Så det må el være bra. Misunner de den varmen litt altså. Kunne trengt å slikke litt sol selv. Men fattig og syk som jeg er, får jeg vente til sommeren.

Igår tok Jenny, Mats, Vegard, Wanda og jeg turen til Elverum. Der ble det litt vindushopping, heldigvis har dem ikke det største utvalget på butikker der borte. Da vi ble lei av å bli påmindt at vi er fattige, fant vi en café og drakk kaffe, etterfulgt en tur på Hotell Kristiansen. Deilig å komme litt vekk fra skolen og til et hjem. Med en ordentlig stue, med tv, og et kjøkken ikke alle andre skittner til. Så vi lagde mat, spiste godteri og drakk kaffe med baileys. mmm... Gode og mette forlot vi hjemmet til Vegard og satte nesa hjemover igjen. Bilturen gikk fort siden vi satt og ravea i baksetet. Vel hjemme på Bjerkely, fikk vi høre om den fantastiske dagen til de andre som hadde vært igjen på skolen. Altså stirre inn i en skjerm.





Etter å ha hengt på hovedbygget og snakket med Daniel på tlf en stund, gikk Dan, Jenny og jeg på rommet mitt og sovnet til en film.

Idag har jeg ikke de store forventninger, men skal nok kose meg uansett.

2 kommentarer:

  1. Hei og gratulerer med førsteprisen! wow!! Og det er jo ikke hvem som helst som har bedømt bildene deres heller. Vel fortjent. Så gøy Susanne :) Tenker på deg og håper du snart kommer i form igjen. Litt vinterferie gjør sikkert godt. GID klemmer fra Rannveig

    SvarSlett
  2. Hei!
    Takk for det, var kjempe gøy=D
    Ja, skal bli veldig godt med litt ferie snart, med hunder og en mor som passer på:)
    <3

    SvarSlett