torsdag 4. februar 2010

Not going under...

Vet dere hva? Denne sykdommen tar virkelig livet av meg. Her om dagen skulle jeg være modell for Jenny. Håret var krøllet, kjolen og pumpsene på. Jenny ville jeg skulle hoppe og lande elegant. Haha, det ble en del "hei Susanne" bilder ja. Er ikke den mest elegante av meg.. Men hvertfall, etter å ha hoppe rundt som en tulling og hørt på Elvis, ble jeg kjempe sliten, og våknet dagen etter med ekstremt støle lår. Skjer med å bli støl av litt hopping. Blir en smule oppgitt..

Igår lagde vi trolldeig. Jeg lagde en bjørn (som ikke ser ut som noen bjørn) og et hjerte til Kjersti og et hjerte til Henriette. Så viste jeg frem mine maler kunstner og malte Jenny, hun mente at en unge på 4 kunne gjort det bedre, men hvertfall. Mens jeg malte på ark fant Kjersti ut at hun skulle male Dan. Haha, han ble hvertfall søt da.



Idag har jeg en dårlig dag. Sitter bare å depper over alt jeg ikke får gjort osv, men håper Susanne styrken min snart kommer tilbake og tar meg med storm! Den svikter ikke så lenge av gangen. Jeg har også fått låne onepiecen til Kjersti, siden min aldri dukker opp.. Nå har jeg ventet lenge nok syns jeg, men Kjersti er snill<3 Gruer meg til hun og Henriette drar fra meg til Marokko. Heldigvis skal jeg hjem en stund da. Skal faktisk være med pappaen min til Bergen i uke 7. Siden jeg ikke orker så mye og sånn, fant jeg ut at det var like lurt å lage en story på min kjære far. Så det skal bli spennende! Nå må jeg bare prøve å skaffe meg en vidvinkel eller noe.

Nå sitter jeg her i peisestua i verdensbeste onepiece og krysser fingrene for at Elisabeth skal bli frisk til imorgen. For da kommer kanskje hun og Martine på besøk, det hadde vært kjempe koselig<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar