onsdag 24. februar 2010

Do you remember...

Idag fant jeg ut at jeg ble nødt til å få meg litt sol, før vinterdepresjonene kommer å tar meg.. Og det var deilig! Tror jeg blir nødt til å gjøre det noen ganger til, før jeg reiser tilbake til skolen. Fikk en melding av Cor som ønsket seg besøk. Så da var det bare å få på seg noen klær å komme seg av sted.

Praten gikk og vi kom inn på vår tid sammen på Re vgs. Rart å tenke på at kjernen har gått på samme skole og samme linje, uten å bli noe særlig fan av hverandre. Men sånn er det altså.. Vi fant frem skolekatalogen fra vg1. Haha, det var gøy! Corina holdt på å knekke sammen da hun så alt hun hadde siklet etter, og jeg var vel igrunn ikke kjempe stolt selv. Godt for meg ble jeg reddet av Mats. Etter ekstremt mye latter kom vi frem til at tiden på Re var koselig, og det er virkelig trist at vi aldri skal få den tilbake. Vi har heldigvis minnene å leve på..

Kjær

Ken og Sus


Senere på kvelden fant Cor og Sus ut at de skulle be folk til Andebu. Men siden leiligheten ikke akkurat så veldig ryddig ut, etter at Cor aldri finner ut hva hun kan gå med, og slenger klær overalt. For ikke å snakke om sminke, smykker og speil i sofaen. Med andre ord ble vi nødt til å rydde! Etter en stund så leiligheten fin ut med levende lys og vips så var Fredrik, Christian og Kjær i sofaen. Vi mimret og styret. Stakar Fredrik så litt sjokkert ut etter som jentene satt å snakket. Nei, vi er ikke nikke dukker som til enhver tid skal se ordentlige ut. Haha. Som Christian sier, er vi noe for oss selv. Og vi liker det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar