onsdag 17. februar 2010

Svipptur til Bergen i en Scania R470..

De siste dagene har jeg tilbringt tiden med min kjære Corina. Vi har vært i byen og jeg har brukt opp alle pengene mine, men til gjengjeld har jeg hvertfall en del nye klær. Sex and the city og is er noen andre ting det har gått mye av.



Nå er jeg på vei til Bergen med min kjære far. Jeg tester nemlig ut livet som lastebilsjåfør. Var litt i tvil på om jeg kunne være med igår, siden hodet og nakken nesten tok livet av meg. Men her er jeg. Har drikki rein kaffe for mer eller mindre første gang. Bonden Mathisen mente nemlig at jeg skulle drikke kaffe, og det var jo min far helt enig i. Og tror dere ikke han hadde ringt til eggsentralen i Bø, og sagt at de måtte tvinge i meg kaffe! Haha. Søtt..

Far og datter


Jeg kjørte rundt på en eggpall


Kaffetreneren min


Flinke pappa'n min


Vi tok hjula fatt og kjørte videre, spent på om vi måtte vente lenge. Det hadde nemlig vært en tankbil som hadde vært uheldig og kjørt utenfor veien. Heldigvis slapp vi å vente. Og hva er det? Jo, det er bra.. På turen har jeg opplevd mye nytt faktisk. Jeg har sett en lastebil med hjula til værs (det gikk bra med sjåføren), her på vestlandet er det masse eplegårder, stygge hus og plasseringer, helt nesnødde hus, som du bare ser taket på. Jah, også har jeg sovet i den øverste sengen i bilen, det har jeg heller ikke gjort før. Slenger ut litt bilder, så slipper dere å lese mer av maset mitt..  

Fine bilen blir tømt for egg på Bø


Noen er mer uheldige...


På en av de bedre veiene.. 


Nesnødd hytte, som syns...

Det var min dag i lastebilen:) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar