fredag 12. februar 2010

On my way

Gårsdagen gikk mye til pakking. Gjorde også et forsøk på å rydde rommet mitt. Hvor velykket det var, er vel en annen sak. Men jeg prøvde nå ihvertfall. Da jeg ble lei pakke og rydde styret mitt gikk jeg ned og besøkte Dan og Eirik. Kjekt å ha naboer så nærme:) Etter å ha sett på film fra sommeren deres, klarer jeg nesten ikke vente til jeg kan begynne å gå med shorts og tskjorte! Klokken viste grytidlig morgning, så jeg gikk med en film rikere ned for å henge opp en klesvask. Pakket ferdig og kom meg i seng.

Jenny og Sus venter på bussen!


Nå sitter jeg på bussen i retning Oslo. Med god samvittighet for at jeg har fått fiksa så jeg kan få sendt skademeldingen fra Bangladesh. Kanskje jeg kan få litt penger tilbake. Det hadde vært fint!

Er en smule ensom på bussen fordi Jenny ikke skulle lenger enn Kongsvinger, men med mac, chips og mama Roza og Sus spilleliste skal jeg nok klare meg:)
Gleder meg maks til å komme hjem til pelsdottene mine! Det skal bli godt å klemme dem og trene litt med de igjen. Begynner å bli en stund siden sist.

Hvor typisk er det ikke at iPoden min klikka nå? Jaja, godt jeg har min trofaste mac:)

Ooha!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar