lørdag 27. februar 2010

I was wrong to let you walk right out of my life...

Torsdagen var det tid for lag møte med agility laget mitt. Det var koselig selv om ikke den "indre kjernen" var der. Eller det vil kanskje si de jeg er vant til å starte lag med. Men nå ble jeg i det minste litt kjent med de som er kommet inn etter at jeg stakk til skogs.. Teamene vi tok opp var:

- Hvem vil satse til NM?
- Stevner i fremtiden
- Gensere
- Hot shots eller Stjernelaget?

Jeg fikk litt små sjokk da jeg forstod hvor mange stevner det er fremover! Har sagt jeg skal satse på Taiko når jeg er ferdig på Bjerkely, så det er bare å spare penger!

Fredagen dukket plutselig opp. Og jeg var så dum at jeg betalte regninger og satte over stipend til mamma på morgen. Hele dagen var jo en smule ødelagt når jeg forstod at jeg ikke har penger til å komme meg hjem igjen til skolen engang! Det å ikke ha penger er virkelig noe av verste jeg vet, og siden jeg ikke er i form til å jobbe, har jeg et lite problem. Ser en depresiv tid imøte. Men nå har jeg snart bare 8mnd igjen, til jeg burde være helt frisk. Og da er jeg fit for fight igjen! Suuuuuper Sus! Det skal blir herlig =D

Etter å ha deppet til mamma, sendte hun meg på en kaffe med Elisabeth. Vi har nesten ikke sett hverandre hele ferien, så hadde en del prat å ta igjen. Etter mye prat og en beroligende kaffe mocha, måtte vi gå på lue jakt. Det er nemlig ikke bare å slenge håret i hestehale lengre! Så på mine lacy days, er det greit å ha en lue, så jeg kan se mennesklig ut. Men det ble en dyr lue, dvs at det ble en Kari Traa bukse og et par Lacoste sko itilegg. For jeg klarte jo miste de eneste hele lacoste skoene mine på E18, etter russeballet ifjor. Og vet dere hva? Nå har jeg endelig et par i samlingen min igjen.

Jeg er virkelig overbevist om at shopping er den beste medisin mot Dengue feber! For da jeg dro var jeg sliten og hadde vondt i hode, noe jeg glemte etter shoppingen, fordi jeg var så fornøyd med mine nye ting.  Jeg ønsker meg fortsatt en fisk, men den får jeg få tak i senere tror jeg. Rupert<3

Etter å ha slappet av litt hjemme var det party time hos pappa! Supatra laget helt fantastisk mat, er overbevist om at jeg ikke trenger å spise mer på en uke. Og skal jeg fortelle dere noe helt sykt? Hun lager blomster ut av grønnsaker! Det er så kult det, skjønner ikke det er mulig å ha så mye tålmodighet. Har funnet ut at den beste måten  å få unger til å spise grønnsaker må jo være å skjære grønnsakene i figurer. Mye mer festlig å spise! Vet jeg ikke er den første som har funnet ut det, men det er jo ingen som faktisk gidder å gjøre det...

Kommer bilder fra pappa, når jeg har hentet kamera:) 

Etter en koselig kveld hos pappa tok jeg turen videre til Husvik. Kaasa er nemlig blitt 20 år og stor gutt! Er virkelig glad i den gjengen der, de er geniale.

Birthday kid...



Ellers har det seg slik at jeg har vært en skikkelig dust.. Tro det eller ei! Men jeg hadde verdens beste gutt, som jeg nå har klart å skyve vekk fra meg igjen. Og det var jo ikke særlig intelligent gjort akkurat. Jeg mener det at når du har funnet en som godtar deg som du er, støtter deg i deg i det du gjør og plukker deg opp når du er nede, sender du han ikke på dør.. Men hei! Mitt navn er Susanne, og jeg driver visst med sånt.

Nå skal jeg kose meg med freia påske egg, hente belger babyen min og ta livet med knusende ro. Helt til klokken blir kveld og jeg skal kose meg med mine kjære hos Tom Erik. Gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar