lørdag 20. februar 2010

Kun for spesielt interesserte...

Klokka ringte 05:15, jeg trodde jeg sov i lastebilen med pappa, og ble igrunn ganske irritert over at han aldri gadd å skru av vekkeklokka. Plutselig merket jeg at jeg ikke var i noen lastebil, men på rommet til Michael hos Roger og Betina. Ute var det mer eller mindre snøstorm, og folk ble vel bedt om å holde seg hjemme.

Men hva er det vi gjør? Jo, vi pakker bilen grytidlig om morgnen og setter snuta mot Bø. Der er det jo stevne. Vi kom oss hele frem til slutt, satt opp stoler og stæsj og det var klart for klasse 1. Som nevnt tidligere har vi ikke trent på evigheter. Men etter å ha briefet banen, regnet jeg litt med en seier. Og det fikk jo straffe seg, for endte med stress og mas, en ufullført slalom og dermed disk. Men for min del er det viktigere og ikke drepe motivasjon, så ville ikke begynne og surre rundt på banen. Jaja, sånn kan det gikk. Det er ihvertfall fart i dyret.




Frodo var neste ut, noe som resulterte i enda en disk. Fint! Her kommer jeg med mine flinke hunder og skal  plukke premier:p På målstreken blir jeg møtt med kommentarer om at det syns at jeg er ute av trening. Haha, kan vel ikke si meg annet enn enig i det. Større susehue fins vel ikke. Jaja, det er nå bare å ta diskene mine med et smil, og kose meg i miljøet jeg har savnet.

Se hiiit og se pen ut!


Agility Taiko = Disk! Denne gangen sutra jeg til Roger om at hunden min bare sunste og virket umotivert, med null kontakt. Så setter jeg dyret på startstreken og han skyter fart, jeg blir overasket og vips, er vi ute av konkuransen.

Stigen ser vi ingen vits i å ta lenger...


Små irritert for at jeg bare driter meg ut, kommer jeg med min eldste. Og tror dere ikke det ble en 2.plass! Flinke gutten det. Og ikke minst fikk jeg kommentarer om at det var godt å se at jeg var tilbake. Takktakk! Så lenge det varte, Taiko ut i lag = Disk! Vi har mye å trene på vi!
Når jeg kommer hjem igjen, blir det ingen kjære mor på småen. Da er vi igang med full trening igjen ja. Sånn her kan vi ikke ha det!

Betina og Rico fikk en 1.plass:)


Valpesyk? Eh...Ja! 

2 kommentarer:

  1. Grattis med 2. plassen. Gleder meg sååå til du er i gang med Ruffy. Det blir bra det:)))

    SvarSlett
  2. Takk:) Ja! Det skal bli bra, tror nok han kan bli bra ute på banen=D

    SvarSlett