fredag 19. februar 2010

Klargjøring for NKK Bø...

Idag har jeg vært frøken flink:) Turen går nemlig til Bø imorgen. Type stevne. Og da kan ikke hundene mine se ut som, ja jeg veit ikke helt hva jeg. Men mamma er litt redd for børsten og saksa når det gjelder de hundene, så de er ikke stelt på en stund. Så nå 3 timer senere sitter her i sofaen med velfjortjent ost og kjeks, og fjortiss kaffe, og for ikke å glemme ømme fingre etter å ha prøvd å være Frodo's tannlege. Han er ikke helt glad i det.

Taiko først ut i dusjen..


Ferdig stelt og fønet..


1 stk våt Frodo


Fine ferdig stelte gutten min..


Belønningen min.. 


Snart skal jeg begynne å pakke til vi skal til Betina og Roger. Våre kjære tvillinger skal hit i helgen, så da er det greit å ikke vekke dem tidlig imorgen. Får se litt mindre tvillinger, men skal endelig ut å gjøre det jeg elsker. En hall med flere tusen hunder, omringet av like og mer hundegale folk som meg, og konkurere. Det skal nok bli en perfekt dag, selvom jeg er litt spent siden vi ikke har trent siden i høst, men da regner jeg hvertfall med at det er litt fart i dyra, om jeg har kontroll på dem, får bli en annen sak.

Ønsk oss lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar