torsdag 18. februar 2010

Life is a highway..

Etter ca 12timers søvn var det på tide å stå opp. Pappa hadde allerede vært igang en stund. Etter at pappa og to andre hadde lasta fra bil til bil, satte vi nesa hjemover igjen.



Været er noe som opptar lastebilsjåfører som skal over fjellet. Vi har kjøpt inn mat så vi skal klare oss om vi blir stående en stund. Veiene her er helt ekstreme, smalere enn veien fra Kåpe til Hengsrud. Det er med andre ord ikke snakk om noen midtstripe, itilegg er det vann og maaange meter ned. Nei, huff. Ville få et bilde av lastebilen på de smaleste veiene, men det ble det desverre ikke mulighet til, grunnet annen trafikk og tid. Da vi stoppet langs veien fikk jeg virkelig testa ut macen min. Den fant nemlig ut at den skulle stupe ut fra lastebilen og ned i asfalten eller hva det enn var under den tettpakkasnøen. Jeg var sjokk, pappa skjønte ikke stort, før han fant en mac liggende på bakken under meg. Og nå er jeg lykkelig for macen min funker som bare det!





Diesel skal man ha..


Videre på veien hjem møtte vi enda en ulykke der hytta på bilen lå nede i vannet. Håper det gikk bra med personen som satt inni. Vekker en del tanker når man ser sånt, det kan jo like gjerne være pappa en dag.





Nå er vi på eggsentralen i Bø. Jeg ligger i sengen min, og har hørt på barnetimen. Faktisk veldig festlig. Nå er det OL som kommer ut av høytalerne, så håper pappa kommer inn igjen snart og vi kan begynne å kjøre. Og en annen ting, visste dere at det står noe i kviklunsj papiret?

Hadde et lite håp om å rekke agility trening ikveld, men det kan jeg nok bare glemme. Så da skal det bli spennende til helgen, når jeg skal tilbake hit til Bø med hunder. Har jo ikke trent på en evighet. Men det er ikke stort å gjøre med, kanskje jeg får funnet meg et felthinder eller to og en slalom før banen kaller på lørdag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar