lørdag 13. februar 2010

Cold case love..

Kom meg endelig hjem igår etter å ha reist i 5 timer.. Den siste bussen sleit litt med å komme seg ut av Oslo, pga mye trafikk. Men sånn er nå det tenkt. Begynte nesten å gråte da jeg så pelsdottene mine.

Idag skulle Mats og jeg ha vært sammen i 3år. Noe som ikke skjedde. Men er glad for den tiden jeg fikk med han hvertfall:) Lærte masse rart, sjekker tilogmed United nyheter når de dukker opp. Og fint å ha med seg alle gode minner som, tennis, heroes og need for speed, hyttetur og fotball. Håper alt går bra med denne gutten videre:)



Dagen brukte jeg på familien min. Åshild har snart bursdag, så pappa, bestemor og bestefar og jeg tok turen til oslo. Der ble det Taco og mye prat, før vi satte nesa mot Vestfold igjen.




Bursdagbarn..


Bestemor og bestefar kjørte meg til byen, der jeg møtte Corina. Fant ut at jeg ikke hadde penger til å komme meg inn på Mosquito, ironisk navn for min del. Men hvertfall da fikk jeg tak i Tom Erik. Og dere aner ikke hvor koselig det var å se han igjen! Vi hoppa og dansa og styra.

Da vi skulle hjem hadde noen tatt jakka til Christian med alt mulig i. Bankort, husnøkkel, bilnøkkel (sin egen og Cor sin) og sertfikat. Ble med andre ord tidlig kveld. Cor og jeg hadde uansett mye å snakke om..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar