søndag 21. februar 2010

Baby mine...

Våkner av pipete hunder, som vil være med på det som skjer nede. Noe de ikke kan, for 1åringene mine er ikke så veldig glad i dem på kort avstand. Derfor syns jeg det er unødvendig å vekke meg. Men sånn ble det nå, ble møtt på badet av to store glis. Det var koselig.

Mamma hadde fått for seg at det var mye enklere for jentene å spise bløtkokte egg fremfor hardkokte. Noe jeg var veldig uenig i, men mor er vel sjef? Eller noe. Det ble hvertfall bløtkokte egg, som resulterte i eggeplomme over hele meg og Emilie. Så nei, det er ikke bedre med bløtkokt egg!

Ellers er bonaqua vann med smak opplegg en fantastisk oppfinnelse. Jentene fikk i seg en halv liter på deling, selv om det riktig nok var vann over begge ungene og i sofaen. Men smaken skal man ikke klage på.




Nikita kom en tur, og plutselig var tid for å stelle seg til å reise i bursdag til min kjære morfar. Da skulle vi alle 4 prøve å se vakre ut. Noe vi selfølgelig fikk til uten problemer:p



Gratulerer med dagen morfar! Jeg er glad i deg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar