søndag 14. februar 2010

Happy Valentine...

Våknet opp hos Cor, siden vi ikke hadde noen bilnøkkel, kom min kjære mor og hentet oss. Det har seg slik at det er morsdag og jeg hadde ikke fått kjøpt noen gave, så det endte opp med at jeg lagde middag til min kjære mor. Cor og jeg kjørte mamma til Sandefjord før vi dro å hentet reservenøkkelen hennes.



Etter en kaffe på brygga, følte vi oss litt ensomme uten noen date, men fant fort ut at vi kunne være hverandres. Og hva er det? Jo det er bra:) Glade og fornøyde dro vi til Christian en tur for å hente bilen og se på sex and the city.






For min del gikk turen til Sandefjord for å hente min mor. Der fikk jeg verdens beste tebriks av mormor. Kan spise mormors tebriks til jeg sprekker! Itilegg spjæra buksa mi, det kan vel være et hint. Men heldigvis er mormor flink med symaskin, så da lot jeg like gjerne buka bli igjen, mens jeg stjal mammas strømpebukse. Kvelden endte med mer sex and the city, potetgull og godteri.. Så får nok begynne å kjøpe større bukser etterhvert. Så slik er det..

Adjø!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar