mandag 1. mars 2010

Igår kjørte jeg hjem igjen fra Tom. Mamma lagde horn med ost og skinke i, som jeg skulle få som frokost.. naaam! Vi snakket litt og fant ut at hun skulle kjøre meg tilbake til skolen. Snillesnille mamma.. Jeg pakket og styret og fikk vel med meg det jeg trengte. Måtte en tur innom pappa for å hente kamera mitt, han var desverre ikke hjemme så fikk ikke sagt hade til han. Men er ikke så lenge til jeg ser han igjen, så går nok bra..



Mamma og jeg pratet om alt mulig på veien, jeg fikk også oppleve det at mamma er ikke akurat veldig flink til å spise berliner bolle og drikke kaffe, mens hun kjører. Haha.. Vi fniste som to 12åringer, og det ble ikke mindre fnising da vi skulle bestille mat på Mcdrive. Fikk noen rare blikk fra den ene luken ja.

Vi kom oss hele frem tross bolle, burger og godteri spising og kaffedrikking bak rattet. Jeg hadde jo ikke planlagt at mamma skulle kjøre meg hjem, da jeg dro fra skolen, så rommet mitt var ikke veldig ryddig. Det syns ikke mamma noe om og satte igang med å rydde å skifte på senga mi. Søtt..

Mamma måtte dra for å ikke komme alt for sent hjem igjen, så jeg fant Torleif. Fant han på 3'ern med onepiecen min liggende på bordet foran han. Jippi! Stian og Torleif kom opp med en genial ide så vi skulle få nett i stua. De fikset oss et macnett, så ja! Jeg elsker Torleif, Stian og Hannah! Da fikk jeg sjekket alt på nettet, så ble klokken halv 10 og jeg måtte legge meg.

Nå skal jeg ha det som plommen i egget og se på Entourage:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar