tirsdag 16. mars 2010

Adjø Revetal..

Da er min tid på Revetal forbi for nå.. Blei visst en dag lenger enn jeg hadde tenkt, siden de på skolen skulle ha skidag idag. Og vi vet jo hvordan det gikk med meg sist ute/aktivitetsdag. Så fant ut at det var like greit for meg å leke hjemme.

Dagen igår brukte jeg på drikke kaffe med Elisabeth og Storm. Veldig koselig å bli litt bedre kjent med Elisabeths utvalgte. Og han gjorde så absolutt et godt inntrykk. Så ser frem til å henge mer med dem!

Etter et forsøk på å sitte i solen, lese i det nyinnkjøpte bladet og ha kontroll på hundene, tok jeg en tur til Christian. Vi hadde masse å snakke om, spiste godteri og så på paradise.. Klokken ble plutselig 24 og det var på tide for meg å komme meg hjem, så jeg ikke skulle sovne bak rattet. Tiden går fort i godt selskap.


Idag våknet jeg og følte meg uthvilt! Det er første gang på lenge. Hadde følelsen av at dette kom til å bli en bra dag. Og kan vel ikke klage ennå hvertfall.

1 stk koselig morgen.. 

Jeg sendte en melding til Kjær og plutselig ringte en fornærmet Corina. Jeg har nemlig ikke sagt til noen at jeg er hjemme, for hadde ikke tenkt å være så lenge. Men det endte hvertfall opp i en bytur med Corina og Sara. Har ikke sett Sara på en evighet, så det var koselig. Corina shoppet med stor S! Må vel ærlig innrømme at jeg var litt små misunnelig. Hehe.. Men jeg klarer jo ikke gå i byen uten å ta med noe hjem uansett. Så ble en marine blå og en hvit tunika på meg:)

Sara var dårlig og klokken ble mye, så vi fant ut at vi skulle dra. Jeg setter meg i bilen og aner fred og ingen fare, da Cor og Sara plutselig dukker opp bak bilen. De hadde nemlig kommet på at vi hadde jo ikke betalt parkering. Så da var det bare å parkere bilen, ta heisen ned igjen og betale.. Er ikke veldig keen på å bli stående fast i parkeringshuset...

Stresset hjemme for å bli ferdig med pakking og slikt, så nå sitter jeg dødskvalm på bussen. Jeg klarer jo aldri å skjønne at jeg er sulten, før jeg er skikkelig dårlig.. Håpløst det der.. Men blir nok bra når jeg kommer meg til Oslo, da håper jeg at jeg rekker å spise litt før neste buss:) Og skulle det være at Sara har smittet meg med omgangsyken sin, har jeg pakket pose om jeg skulle finne på å kaste opp.. Alltid berett!

2 kommentarer:

  1. Du hadde en fæl nese. Hørte rykter på Flisa om at du er klæmmishora fra Bjerkely.

    SvarSlett