søndag 7. mars 2010

Don't forget to lock your door...

Dagene har gått og plutselig ble det helg. Denne helgen hadde Beate og jeg store forventninger til. Siden stippene dro på hyttetur til Trysil, skulle det ikke være slik at vi bare satt og ventet på at de skulle komme tilbake..

Så lørdagen startet med stofftrykk. Julie tegnet en kul gris til meg, og jeg ble kjempe fornøyd. Deretter gikk jeg på rommet mitt. Internatet jeg bor på har romsjekk imorgen, pluss at mamma og pappa kommer om en uke. Så da ble rydding og vasking, mens jeg hadde energi.



Dan ringte og spurte om jeg kunne gjøre han og Alex om til stygge kjerringer. Og det var ikke noe problem. Må si klærne mine virkelig kler en guttekropp. Beate og jeg var stolte over kunstverkene våre..

Turen gikk til hovedbygget. Tegneserie stod for elevkveld, med kåring av skolens styggeste dame. Følte igrun at “jentene” mine kunne ha en sjangs, men så dukket Anders opp med langt hår og høye heler.


Resten av kvelden var vi en gjeng som lekte på rommet mitt, helt til vi fikk klager fra naborommet. Jenny, smart som hun er, hadde ikke låst døra si. Om du klarer å legge sammen to og to, skjønner du kanskje hvor leken fortsatte. Kvelden var fyllt med latter, musikk, høylytt prat og bildetaking med Jennys kamera. Det gikk ut på bilder i dusjen (med klær, faktisk), Beate på do og leking med Jenny sine dyrebare ting.
Etter mange dype samtaler rundet klokken 6 og vi fant ut at det kanskje kunne være lurt å legge seg.









Ellers vil jeg gratulere Betina og Rico som eneste feilfrie i klassen sin, med cert! Nå er det bare å jakte på stor certet og gutten er agility champion!!

Så slik er det tenkt!   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar