søndag 14. mars 2010

Grip dagen!

De siste dagene har gleden vært stor for at herlige Troy endelig har kommet til verden. Idag skal jeg få møte han, noe jeg gleder meg utrolig til!

I denne lange ventetiden, helt siden onsdag, har jeg brukt på mørkerommet. Der vi hadde fått i oppgave å printe eggbilder på hvit bakgrunn.. Det er vel ikke det jeg syns er mest givende, men det var nok veldig lærerikt. Jeg er ikke noe særlig flink i mørkerommet, så plaga Brita og Steffen en del, men på slutten av dagen fikk jeg beskjed om at jeg hadde en av de beste printene. Så da får jeg være fornøyd!

På kvelden var det photoshoot med Eirik og dan, deretter var det tid for Taco og film:)

Fredagen dukket opp, og vi skulle ha kor seminar. Jeg syns jo det er helt fantastisk. For noe av det jeg savner helt ekstremt, er agility og SANG! Vi hadde litt musikk historie. Jeg ble så klart kjempe inspirert, så har igjen tatt frem Queen og Dire Straits med mer på spillelistene mine..



På ettermiddagen skulle jeg enkli ha photoshoot med Beate, men det ble nødt til å vente. Jeg hadde nemlig funnet ut at jeg skulle ha en solo på foreldrefesten på lørdag. Derfor var jeg dødskvalm og dårlig. Er ikke akurat kjempe glad i å synge foran folk. Men siden pappa har spurt etter Fields of gold så mange ganger. Følte jeg at jeg måtte ta den sjangsen jeg hadde der og da. Hva gjør man vel ikke for sin far?

På natta stappet vi full en bil og rånet litt rundt og endte opp i Elverum. På turen var vi innom Elverum folkehøyskole og elgriding.. Stas.. Etter mye latter og alt mulig, ble det burger, en biltur hjem, bad sladder hos Jenny, deretter seng..

Lørdagen kom, jeg stod opp, sang og ryddet før det var skole tid. Siste innspurt før koret vårt skulle synge på foreldre festen. Jeg fikk sjokk da noen opplyste meg om at, mikrofon er ikke noe vi har på Bjerkely! Meeen, var ikke noe annet å gjøre enn å synge så høyt som mulig.. haha..




Mamma, pappa og hundene kom. Vi fløy rundt på skolen, mine nerver var i helspenn, sangen gikk greit og vi dro hjem.. Jeg ble så klart mobbet av mine foreldre, fordi jeg er så ekstremt dårlig til å pakke. Ja! jeg trenger alle tingene jeg har i bagen. eller det er hvertfall mulig jeg kan komme til å trenge de! Jaja, er en kunst det pakke greine..

Nå sitter jeg med en hund på fanget og gleder meg til å møte Maria, Johan og Troy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar