mandag 8. mars 2010

Photoshoots baby...

Jess, dagen begynte med at jeg ble vekt av en melding fra søte Cor. Hun hadde nemlig funnet ut at hun ville ta sol kl 7 om morgnen. Helt normalt, søtt... En time etterpå banker Therese hardt på døra mi og forteller at jeg må stå opp og vaske. Og deretter kom Camilla og gjorde det samme, for å informere om at jeg hadde internatvask. Fint at folk verken har funnet ut at jeg ikke skal bli vekt eller er sykemeldt.

Ganske irritert fant jeg læreren som hadde satt meg opp på vask. Og hun begynte faktisk bare å le av meg. Greit forbanna gikk jeg tilbake til rommet mitt og la meg på senga, med sangen til Ida på dataen. Heldigvis kom læreren til meg under morgensamlingen og unskyldte seg. Hun forstod etterhvert at jeg ikke ville risikere å slite meg ut og ende opp på sykehuset. Så takk for det!

I timen skulle jeg redigere bilder og finne bilder til porteføljen. Det er jo nesten ingenting igjen av året! Jeg fant kanskje 5 bilder, så må nok sette meg selv litt igang. Vil jo ikke ha en ekstremt dårlig portefølje!! Jaja.. Noen jobber hvertfall bra. Har vært modell for Jenny og venter på stå modell for Roza:)

Jeg er Jenny's porteføljeslut, så sjekk ut www.jennyskibenes.com !

Idag har det seg slik at min lille, herlige og søte kusine er 18år. Håper hun har hatt en herlig dag og at helgen blir enda bedre. Gla i deg, frøken!

Cisca<3


Også gleder jeg meg maks til gutten til Maria og Johan bestemmer seg for å komme ut! Det er rett rundt hjørnet, og da er det, hei tante Sus! =D

2 kommentarer:

  1. Haha, våknet klokken 7 idag også=p kjiipt

    SvarSlett
  2. Haha, du altså.. Sånn går det når du har så mange nattevakter:p

    SvarSlett