søndag 21. mars 2010

Party in Lillehammer..

Lørdagen dukket endelig opp.. Nå var det visst tid for Star Wars dag. Fikk faktisk fravær om vi ikke så den første filmen. Merkelig greier. Siden jeg har lært at man ikke må finne på å si noe stygt om Star Wars lar jeg vær å skrive noe mer om det, utenom at de nyere filmene kanskje er litt bedre..

Men det fikk jeg aldri finne ut, for Brita, Henriette og jeg fant nemlig ut at vi skulle ta oss en fest i Lillehammer. Jeg har vært ganske dårlig noen dager nå, så dette skulle bli spennende.
Vi dro først til en venninne av Henriette, der var det vel ikke akurat hæla i taket, og tenna i tapeten, men det funket. Ble litt mer liv etterhvert.



Vi dro videre for å utforske Lillehammer by. Og vet dere hva jeg traff på? Jo, en som hadde bodd i Tønsberg, og ikke nok med det! Men han kjente min tidligere bestekamerat, Marius.. Kjipt for meg var ikke Marius å møte, men vi fikk nå en veldig fin tid på Toppen bar, der vi nøyt en herlig peach dequri. Etter ha fått litt mer drikke av disse koselige menneskene vi møtte, dro vi til andre siden av byen på en ny pub. Her ble det mye fjasing og løping. Jeg klarer jo aldri å holde kjeft om noe. Huff..

Etter en øl på Felix bar, med bakgrunnsmusikk som jeg sang i Asgården barnekor, satt vi å koste oss. Noe sært sted, men det blir jo ikke mer gøy enn man lager selv! Toro kremet fiskesuppe foreksempel. Eller hva Henriette?

Hvertfall så hadde vi en koselig tur på byen. Noen ble ikke så veldig fornøyde da de ikke fikk sove i leilgheten, så de måtte visst betale en ny taxi for å komme seg hjem.. Sånn kan det gikk..

Vel fremme i leiligheten, satt mammaen til Henriette og ventet på oss. Det ble tidenes beste Toast, før vi la oss..

Dagen derpå, begynte med kattungekosing. Herlighet for noen nydelige dyr.. Jeg vil ha en pusunge når jeg flytter fra dette sted hvertfall!



Og for ikke å glemme, hadde noen av mine herlige venner bursdag igår.

CHRISTIAN, JON OG OLE, GRATULERER MED 20ÅRS DAGEN!

Håper dere hadde en helt fantastisk dag! Trist at jeg ikke var hjemme og fikk feiret! Men dere var i mine tanker<3





2 kommentarer: