onsdag 10. mars 2010

Dagen er ikke den samme uten et ....

KAMERA!! Nå endelig, har jeg børstet støv av kamera mitt, og tatt det med meg ut. Har syti en del over dårlig motivasjon osv, og plutselig etter en peptalk fra Thomas. Har jeg redigert bilder og hatt shoot med Kjersti.. Mener det er ganske typisk at ETTER jeg hadde strippet den stakars jenta og satt henne i SNØEN, tatt mange bilder, kommet tilbake og lagt bildene inn på macen, DA fant jeg ut at jeg hadde tatt bildene i JPG!!! Håpløst, men det er nå bare å gjøre det beste ut av det..






Senere på kvelden var model time. Da var det min tur til å bli strippet.. Vel og greit det, men måtte le da jeg kom til studio. For Roza hadde jo glemt å informere om at Espen også skulle være med. Haha.. Men bildene ble tøffe, flinke mama Roza min...

Sliten etter dagen, ble det mer bilderedigering, nudler og paradise med Kjersti:)

Idag har jeg hørt på hvor gøy alle har hatt det på tur. Må si jeg syns det er greit kjipt at jeg ikke fikk vært med til Vietnam.. Men får vel nye muligheter til å reise og oppleve verden og det ser jeg frem til!

Ikveld venter en ny photoshoot, denne gangen med Kjersti og filmkveld med Jenny.. Dagen er faktisk ikke det samme uten en photoshoot eller 3, nå i disse portefølje tider..

1 kommentar: