søndag 28. mars 2010

There's a place downtown where the freaks all come around...

De siste dagene har jeg tilbringt på Årnes med min søte Jenny.. Og at Årnes ikke har mye å tilby, er hvertfall bare tull. For jeg har nemlig gjort minst to nye ting.. Den ene er å ha på meg falske øyevipper, og den andre er at jeg har kost med en slange.. Logisk nok var det en photoshoot, så følg med på jennyskibenes.com.



Da det var slutt med sprell og dåsing på Årnes var det birthday time i Elverum.. På grunn av at Jenny er så treg og en teit dame, rakk vi ikke bussen og måtte derfor finne oss et tog. Mens vi venter på toget står jeg oppslukt i mine egne tanker, om hva det kommer til å stå på toget jeg skal ta hjem igjen.. Derfor klarte jeg å spørre Jenny om Tr.heim er oppover eller nedover fra der vi var (Gardemoen). Og det gjorde meg til et av kveldens mobbeoffer.. Takk for det...

Etter mye mas var vi endelig hos Vegard. Der ble det mye reint blandevann før vi tok oss en bytur, med kveldens sjekketirks på lur.. "Hei, jeg er superdåsa. Kan du få meg til å fly?" . Etter noen tryn, mer drikke, posing med vinflaske, utdeling av blåmerker, krangling, champis spruting osv... Våknet Beate opp med buksa på knærna og vondt i rumpa, Jenny mener hun har det med å slenge av seg klærna og ellers gikk rommet rundt..

Dåsene

Bildene er tatt av Vegard :)

Før jeg løper av sted, vil jeg gratulere min søte Elisabeth med 20år på lørdag<3



3 kommentarer:

  1. Utdeling av blåmerker. kan ikke skjønne det?!

    SvarSlett
  2. Moooro å slå eller bli slått eller hvaaa?

    SvarSlett