onsdag 3. mars 2010

Livet er herlig!

Nå begynner ting å falle litt på plass for min del. Lykken har tatt seg en tur og funnet meg! Det hele startet med at Steffen har vært i Barcelona og kjøpt Happy Hippo til meg! For dere som ikke vet det, så er det verdens beste sjokolade. Og den går det så klart ikke å få tak i Norge.. Deretter ble russebilen solgt, noe som er litt trist, men betyr penger. Noe jeg hvertfall trenger! Men ikke nok med det..

Da jeg var hjemme, skulle jeg sende inn skademeldingen til forsikringselskapet. Nei jeg har ikke fått gjort det ennå. Ja, jeg vet det er 4mnd siden jeg ble syk. Men poenget mitt er det, at jeg fant ikke konvolutten med alle papirene i. Mamma, som fikser alt for meg, ringte til timeekspressen, og konvolutten ligger i Kongsvinger og blir sendt til Ekornstien. Jippi, livet er herlig dere, når det går riktig vei.

Idag har jeg tilogmed tvingt meg selv til å være med å gå en tur. Det resulterte såklart i hodepine etterpå, men jeg har hvertfall fått gjort noe med gode venner:)

Men neida, jeg er ikke ferdig med å fortelle hvor fantastisk jeg har det. For Jenny har nemlig vært i Sverige idag. Og hva betyr det? Jo, film og godteri på meg..









Peace out!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar